wtorek, 17 czerwca 2014

Wspomnienie dzieciństwa...

Sezon truskawkowy w pełni, owoce są soczyste i słodkie, uwielbiam je w najprostszej postaci czyli umyte na talerzu przygotowane do jedzenia. Ale mając ochotę na jakiś deser przypomniałam sobie o kisielu. I postanowiłam trochę truskawek przetworzyć na tę właśnie słodkość.


KISIEL TRUSKAWKOWY

Składniki: pół kilograma truskawek, łyżka syropu z agawy, 1/2 szklanki wody, 2-4 łyżek mąki ziemniaczanej w zależności jak gęsty kisiel lubimy.

Truskawki kroję w drobną kostkę, następnie w garnku łączę z wodą i syropem z agawy doprowadzam całość do wrzenia, chwilkę gotuję, aby truskawki zmiękły i puściły sok. Dodaję mąkę dokładnie mieszam. Umieszczam w miseczkach. I gotowe! Ja nie umiałam się doczekać i zjadłam na ciepło, na zimno też był super!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz