środa, 11 czerwca 2014

Jajecznica to czy nie jajecznica? Oto jest pytanie...

Pomyślałam sobie, że na zakończenie tego dnia podzielę się jeszcze z Wami przepisem na jajecznicę inaczej. Wiele razy robiłam jajecznicę w wersji jajecznej i muszę przyznać, że brzuszek mój nie był zadowolony po jej zjedzeniu, natomiast wersja wege spowodowała, że brzuszek się uśmiechał.
Na pewno już Wiecie o jakie śniadanko chodzi: tak będzie to -
- TOFUCZNICA NA BOGATO

Składniki: 1 ser tofu wędzone, 1 duża cebula czerwona, 1 pomidor, 5 pieczarek, szczypiorek, sól, pieprz, curry, chili, łyżeczka oleju, łyżeczka sosu sojowego.

Cebulę i pieczarki kroję w plasterki i wrzucam na rozgrzany olej, aby trochę się zrumieniły, następnie dodaję obranego i pokrojonego pomidora. i szczypiorek posiekany. Na końcu wrzucam pogniecione widelcem tofu, doprawiam do smaku i gotowe. Pyszne i lekkie śniadanko.


Smacznego i miłego dnia po takim śniadanku życzę!

Jako dodatek były dwie kromki z bułeczki orkiszowej, ale o tych bułeczkach następnym razem.

1 komentarz:

  1. jak ja dawno nie jadłam tofucznicy ... musze sobie też zrobić :)

    OdpowiedzUsuń