sobota, 21 czerwca 2014

Awokado śniadaniowo...

Dzisiaj zastanawiałam się co na śniadanko sobie podać poza kawą inką z mlekiem sojowym. Problem miałam ze smarowidłem. Wcześniej na chlebie wylądowałby ser żółty albo biały, ale poprzeczkę sobie podniosłam, więc nie było wyjścia trzeba było coś wykombinować. Wpadłam na pomysł pasty z awokado. Ale takiej bezpiecznej, po której nie zionęłam zapachem czosnku. I wyszło coś takiego;

                                                            by Alex

AWOKADO ŚNIADANIOWO

Składniki: 1 dojrzałe awokado, łyżeczka soku z cytryny, garść zielonej pietruszki, 1/2 średniej czerwonej papryki, sól, pieprz, papryka wędzona.

Awokado gniotę widelcem, polewam sokiem z cytryny, dodaję pokrojoną w drobną kostkę paprykę i doprawiam do smaku.

Pastę podałam na chlebku ziołowym, przepis na niego podawałam w jednym z wcześniejszych postów. Smaczne połączenie, polecam zrobienie z chlebka grzanki i podanie z pastą. Super smaczny początek dnia. Zapraszam do zrobienia! SMACZNEGO!

1 komentarz: