poniedziałek, 23 czerwca 2014

Makaron polska chińszczyzna...

Kiedyś wiele lat temu kupiłam pierwszego woka, a raczej rodzice mi kupili. Wtedy byłam początkującą wegetarianką, moje eksperymenty dotyczyły zarówno kuchni jak i sprzętu. Jako, że woka tego należało wypalić, zaczadziłam prawie całe mieszkanie, ale sprzęt służył mi wiele lat. Wtedy to właśnie dopadła mnie mania mieszania makaronu, czy ryżu z dodatkami warzyw i z chińskimi przyprawami. Nie jest ważne czy makaron sojowy czy chiński czy mam komplet składników, aby była to chińszczyzna czy nie, najważniejsze, że smakuje i wygląda.

                                                             by Alex

MAKARON POLSKA CHIŃSZCZYZNA

Składniki: 1/2 dużej czerwonej papryki, 10 liści kapusty pekińskiej, 1 cukinia, 1 cebula, sól, pieprz, sos sojowy, przyprawa 5 smaków.

Wszystkie składniki kroję w drobne paseczki, podsmażam na oleju w woku, na końcu wrzucam chiński makaron i doprawiam do smaku.

Jest to taka moja domowa podróbka dania z takiej knajpki, która podawała chińskie dania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz