czwartek, 12 czerwca 2014

Smacznie, zdrowo, po części sezonowo...

Dzisiaj kupiłam truskawki, które przypominały mi smakiem truskawki z ogródka mojego Dziadka. Dziadek zawsze miał działkę, która bez względu na pogodę i przeciwności losu rodziła plony godne pozazdroszczenia. Dziś działki już nie ma, podsuwa nam rady co posadzić na naszym placu , jak o to dbać itd.
Tak sobie pomyślałam, że tak pyszne truskawki powinny być spałaszowane w formie naturalnej, ale miałam mango strasznie dojrzałe i postanowiłam połączyć mango i truskawki. Wyszedł lekki, słodki i pyszny koktajl. Reszta truskawek oczywiście zniknęła z talerza zaraz po umyciu.


KOKTAJL TRUSKAWKOWY Z MANGO

Składniki: 1 dojrzałe mango, 3 garści truskawek.

Wszystko zmiksować i gotowe. Pyszne, proste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz