poniedziałek, 1 września 2014

Żółta zupa...

Jedna z prostszych zup, nie wymaga od nas wiele składników, nie wymaga godzin stania przy kuchni i pilnowania czy już gotowa. I co dla mnie najważniejsze przygotowana ze składników, które zawsze mam pod ręką. Kiedy przygotowałam ja po raz pierwszy miałam ochotę z niej zrobić zupę krem, jednak w formie nie zmiksowanej tak mi zasmakowała, że nie doczekała miksowania.

                                                                        by Alex

ŻÓŁTA ZUPA

Składniki: 1 szklanka żółtej soczewicy, 4 marchewki, 2 żółte papryki, 1 cebula, garść posiekanej natki pietruszki, sól, pieprz, curry, kurkuma, odrobina rosołku wege.

Rozpoczynam od podsmażenia na złoto posiekanej cebuli, następnie dodaję paprykę i marchewkę, obie pokrojone w kostkę. Chwilkę obsmażam, dodaję soczewicę. Mieszam, zalewam wodą i przelewam do garnka. Gotuję do miękkości na niewielkim gazie, doprawiam do smaku. I gotowa pyszna zupa, jeszcze tylko trochę natki i można wcinać! Smacznego życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz