niedziela, 21 września 2014

Kolacja inaczej...

Ktoś powie po co tyle zabawy prościej zrobić kanapkę, ja jednak uważam, że warto sprawić przyjemność również naszym oczom, nie tylko podniebieniu. Dlatego w ramach kolacji były koreczki na grzance z pastą tofu.

                                                                         by Alex

KANAPECZKI

Składniki: 2 kromki chleba, 1 ogórek, 18 oliwek, 1/2 papryki żółtej, pasta tofu, sól, pieprz ziołowy.

Składniki pasty: 1/2 kostki tofu (90 gram), 6 pomidorów suszonych w zalewie oliwnej, łyżeczka ziół prowansalskich, sól, pieprz.

Wszystkie składniki pasty zmiksowałam na gładką masę w blenderz. Doprawiłam do smaku. I gotowe.

Chleb podsmażyłam na grillu i pokroiłam na mniejsze cząstki. Każdą posmarowałam pastą, dodałam ogórka, paprykę i na górę oliwkę. Wszystko przytrzymały na miejscu kolorowe wykałaczki do koreczków. Lekko posoliłam i popieprzyłam. I gotowe, niby nic takiego, a oczy cieszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz