czwartek, 11 września 2014

Pasta tofu pieczarkowa.

Pomysłów na wszelakie pasty do pieczywa jest mnóstwo, jak to się mówi, chleb czymś smarować trzeba. Wczoraj z racji braku takiego specyfiku na szybko powstała pasta tofu z pieczarkami. Niestety smak jej wczoraj jeszcze, czułam natomiast dziś z racji mega kataru nie wiem co jem.

                                                                          by Alex

PASTA TOFU PIECZARKOWA

Składniki: opakowanie tofu naturalnego 180 g., 300 g. pieczarek, zielona cebulka dwa duże strąki, garść zielonej pietruszki, garść szczypiorku, sól, pieprz.

Pieczarki i cebulkę bardzo drobno pokroiłam i podsmażyłam na oleju. W mikserze zmieliłam tofu z dodatkiem 1/2 pieczarek usmażonych. Do tak przygotowanej masy dodałam resztę pieczarek, szczypiorek i przyprawiłam do smaku. Na koniec posypałam natką pietruszki. Pychota mówię Wam!

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna pasta z wielkim apetytem bym się poczęstowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mieszkasz w okolicy Chełmu Śląskiego zapraszam na poczęstunek

    OdpowiedzUsuń