piątek, 26 września 2014

Całkiem niemałe zakupy

Koniec miesiąca nadchodzi dużymi krokami, więc postanowiłam udać się na niemałe zakupy, celem poprawy humoru, jak i uzupełnienia niektórych produktów.
Pochodziłam po sklepach, pooglądałam i do domu przyniosłam takie oto wspaniałości:
                                                                       by Alex

  • kasza bulgur nigdy jej nie jadłam
  • eko ryż włoski coś innego, z dynią myślę będzie super
  • wege rosołek, jakby smaku brakowało
  • bob konserwowy, na przekąskę
  • kasza kus kus, bo jak mówiłam, jestem uzależniona od niej, co widać w moich przepisach
  • jogurt sojowy tak dla sprawdzenia smaku
  •  smalec wege również dla sprawdzenia czy lepszy niż domowy, niestety mój lepszy
  • papryka wędzona hiszpańska, uwielbiam jej smak i zapach
  • mąka sojowa bo się kończyła
  • ser tofu, na pastę, wiadomo do pysznego chleba dodatek trzeba mieć
  • kiełbaski sojowe, tak gdyby brak chęci do gotowania był
  • kiełbaski wędzone
  • i tapioka mi umknęła grysik w ramach eksperymentu bo nigdy nic z tapioką nie robiłam

                                                                        by Alex

Wpadłam też do Rossmanna i kupiłam szampon, odżywkę do włosów, maskę do włosów i krem na noc. Posiadają oznaczenie vegan. I powiem tak krem jak dla mnie rewelacja, szampon i maska do włosów tak samo. Mnie te kosmetyki przypasowały bardzo, więc na stale wpisuję na listę moich zakupów.

                                                                        by Alex

Do tego jeszcze dołączyły:
  • pieczarki konserwowe uwielbiam, żałuję, że nie dostałam małych, aby zrobić swoje, ale szukam dalej
  • cieciorka w słoiku, też narkotyk mój
  • mąka pełne ziarno, bardzo ją polubiłam jako dodatek do chleba
  • kasza kus kus
  • czerwona soczewica na zupę i pastę
  • kasza jaglana dla zdrowia
Towary wymienione pochodzą z takich sklepów w Tychach jak:
  • eko stoisko na Halach Targowych
  •  Przystanek zdrowia i urody
  • Rossmann
  • Leclerc
I z Delikatesów Centrum w Chełmie Śląskim, które mają całkiem fajne zaopatrzenie w kasze i ryże oraz w eko i wege produkty.

4 komentarze:

  1. A gdzie kupiłas tą ciecierzyce ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Leclerc Tychy, mają fajnie zaopatrzony dział z wege jedzeniem koszt słoika w którym jest 480 g cieciorki to między 5 a 6 zł to tak rozsądnie uważam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maski jeszcze nie kupowałam, ale odżywka i szampon są super. :) Jeszcze nigdzie nie spotkałam tych wegekiełbasek, dobre są?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardzo smakują szczególnie podgrzane na grillu lub pokrojone w plasterki i podsmażone z cebulką na patelni. Są jeszcze paprykowe i curry.

    OdpowiedzUsuń