niedziela, 1 marca 2015

Niedzielna late...

Dawno się nie odzywałam, ale było to spowodowane długim pobytem z moja Córką w szpitalu z powodu obustronnego zapalenia płuc. Wróciłyśmy w piątek, dziś mamy niedzielę i problemy z wymiotami. Dlatego dla odstresowania postanowiłam zrobić sałatkę jarzynową, aby zająć myśli. A żeby krojenie było przyjemniejsze zrobiłam sobie domowe latte.

                                                                       by Alex

LATTE

Składniki: 150 ml mleka sojowego, 100 ml mocnej kawy, dwie kostki gorzkiej czekolady, urządzenie do spieniania mleka

Mleko podgrzałam i spieniłam takim małym urządzeniem na baterie do tego przeznaczonym. Wlałam do szklanki samo mleko, na górę dałam ostrożnie piankę i po łyżeczce wlałam kawę. Następnie dołożyłam resztę pianki i starłam gorzką czekoladę. Pyszności polecam!

1 komentarz: