sobota, 14 lutego 2015

Kuskusowa jajecznicza i tofucznica...

Kupiłam sobie czarną sól. Trochę dla eksperymentu żeby sprawdzić czy rzeczywiście można uzyskać smak jajkowy dzięki niej. I powiem niedowiarkom takim jak ja, że to prawda, wszystko z tą solą smakuje i pachnie tak, jakby w środku jajka były.
Ostatnie dni to dwie propozycje na jajecznice bez jajek. A wiec:

KUSKUSOWA JAJECZNICA

                                                                    by Alex

Składniki: 2 cebule, 6 pieczarek, 5 łyżek gotowej kaszy kus kus, sól czarna, pieprz, curry, kurkuma, papryka słodka.

Cebulę i pieczarki pokroiłam w plasterki, podsmażyłam. Dodałam kaszę i doprawiłam. Gotowe!

TOFUCZNICA Z PIECZARKAMI

                                                                         by Alex

Składniki: 1/2 kostki tofu naturalnego, 2 cebule, 4 pieczarki, sól czarna, pieprz, curry, kurkuma, szczypiorek.

Cebulę i pieczarki pokroiłam w plasterki, podsmażyłam. Dodałam rozgniecione tofu i przyprawy. Chwilę podsmażyłam, posypałam szczypiorkiem i śniadanko gotowe.


1 komentarz: