poniedziałek, 9 marca 2015

Owsiana pychota...

Ostatni czas nie był łatwy dla mojego organizmu. Najpierw choroba Dzieci, potem moje zapalenie oskrzeli, następnie szpital Córki z powodu zapalenia płuc. Niestety odbiło się to na moim brzuchu i trochę mu się poprzestawiało. Podczas brania antybiotyku, który niestety był koniecznością brałam leki ochronne, które dały tyle co nic jak dla mnie. W szpitalu, jak już wspominałam żywiłam się głównie pieczywem i wege pasztetami ze sklepu, nie podobało się to mojemu żołądkowi, a dzieła dopełniła grypa jelitowa, którą przeszliśmy wszyscy po szpitalu. Tak więc postanowiłam poradzić sobie po swojemu, przecież każdy z nas wie najlepiej co potrzebuje jego organizm. Wiec dzisiaj na podwieczorek owsiano owocowa pyszność.

                                                                     by Alex

OWSIANA PYCHOTA

Składniki: 4 łyżki płatków owsianych, 400 ml przegotowanej, gorącej wody, 1/2 opakowania mrożonych truskawek, 1 banan, syrop daktylowy

Płatki owsiane zalałam gorącą wodą i odstawiłam na godzinę. Następnie zmiksowałam wszystkie składniki razem na gładką masę. Schłodziłam lekko i gotowe do picia.


1 komentarz: