czwartek, 31 lipca 2014

Pryzgotowanie do sushi...

W Biedronce kupiłam zestaw do sushi na 2 osoby jest w nim wszystko co potrzeba jako podstawę do sushi: mata bambusowa, ryż, ocet ryżowy, sos sojowy, imbir, wasabi, nori, pałeczki.
W przyszłym tygodniu ma przyjść do mnie koleżanka, która lubi sushi więc będę robić.

                                                                        by Alex

Jestem ciekawa jak będzie jej smakowało bowiem jadła sushi w wersji rybnej i bardziej tradycyjnej niż moje, ale zobaczymy.
Pierwszy raz sushi robiłam na imprezę urodzinową. Goście popróbowali, jednym smakowało bardziej innym mniej, głównie przeszkadzał smak nori. Jednak w osłupienie wprowadziła mnie moja Szwagierka, która nie jest wege i raczej gustuje w tradycyjnych śląskich potrawach, zjadła kilka kawałków i stwierdziła, że to zielone coś jest smaczne.

Oczywiście w koszyku zakupów znalazły się jeszcze: zielona cebulka, ser tofu, mleczko kokosowe, papryki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz