czwartek, 17 lipca 2014

Śniadanko, moje śniadanko...

Pobyt nad morzem nieco mnie rozleniwił. Dlatego śniadanka składały się z pieczywa, surowizny i past. Jednak wróciłam do szarej rzeczywistości i do mojego stałego punktu programu czyli śniadanie na ciepło, aby dało mi energię na początek dnia i nie tylko. Dzisiaj zaserwowałam makaron razowy rurki ze szpinakiem. Wiem, że szpinak nie należy  do ulubionych warzyw i wielu ludzi go unika, ale ja kocham te zielone liście. Dzisiaj z racji jeszcze braków w zakupach dodałam mrożony szpinak. Całość wyglądała tak:

                                                                       by Alex



MAKARON ŻYTNI ZE SZPINAKIEM

Składniki: 1/2 opakowania makaronu żytniego rurki, 1/2 opakowania szpinaku, 1 średnia cebula, sól, pieprz, dwa ząbki czosnku.

Makaron ugotowałam do miękkości. Cebulę pokroiłam w piórka, lekko zeszkliłam na oliwie, dodałam szpinak, poddusiłam, doprawiłam do smaku. Wszystko wymieszałam razem tak, aby szpinak oblepił makaron i gotowe.
Ciepłe i pożywne śniadanko! SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz