środa, 30 lipca 2014

Zupa cukiniowa...

Jechałam dziś z moimi Dziećmi na zajęcia do logopedy i przejeżdżając przez Chełm zobaczyłam panią z gospodarstwa, że stoi i sprzedaje produkty. Postanowiłam kupić coś na zupę. Gdy popatrzyłam na cukinię już wiedziałam, że będzie zupa z cukinii. Oczywiście poza cukinią kupiłam jeszcze marchewkę, bo od tej pani zawsze jest pyszna i kalarepkę. Ale z kalarepką rozprawię się później.

                                                                         by Alex

ZUPA KREM CUKINIOWA


Składniki: 4 marchewki, 1/2 selera średniej wielkości, 1 spora jak widać na zdjęciu cukinia, garść posiekanego koperku, sól, pieprz, pieprz ziołowy, papryka wędzona, curry, czubrica zielona.

Wszystkie składniki zupy wrzucam do garnka, gotuję do miękkości, doprawiam i na koniec miksuję. Podaję z grzankami czyli chlebkiem pokrojonym w kostkę i podpieczonym na złoto na odrobinie oleju.
SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz