niedziela, 20 lipca 2014

Tostowo śniadaniowo

O mamo jak mi dzisiaj dobrze na śniadanie zrobiłam sobie tosty jak to mówią miód w gębie. Ale może zacznę od początku.
W moim domu najspokojniejsze są chwile gdy dzieci już śpią, albo jeszcze śpią. Gdy już śpią to niestety moje zwoje mózgowe w większości przypadków nie pracują najlepiej więc procesy myślowe rozpoczynam zaraz po przebudzeniu, gdy moje Skarby jeszcze śpią. Dzisiaj po pobudce o 5.10 Natka córcia moja spadła z łóżka i smacznie spała na panelach, pomyślałam sobie, ze zjadłabym smacznego tosta. Mama dziś z Natką zajęcia terapeutyczne i rehabilitacyjne więc potrzebuję siły aby to przetrwać bo jak znam życie będzie jeden wielki wrzask.
Przy wegetarianizmie było super prosto chleb i żółty ser. A teraz było inaczej, ale jakże smakowicie:


                                                              by Alex


TOSTY Z SEREM TOFU I CEBULKĄ

Składniki: 2 kromki chleba, 6 plasterków tofu z węższej jego części, nie za grube, 1 cebula, łyżeczka szczypiorku posiekanego, sól, pieprz, 1 łyżka płatków drożdżowych, sypki czosnek, papryka wędzona.


Cebulę pokroiłam w paseczki i zrumieniłam na oleju. Następnie na kromkę posypałam czosnkiem i płatkami drożdżowymi dałam cebulę na to plasterki tofu doprawiłam pieprzem, solą, papryką, na to warstwa cebuli i szczypiorku trochę jeszcze czosnku i płatków, druga kromka i do grilla elektrycznego.

To co wyszło przeszło moje najśmielsze oczekiwania, pyszny tost pachnący cebulką, przyprawami i serem. Dodatek płatków drożdżowych spowodował, że pachniało i smakowało serem.

Tak mi smakowało, że jutro powtórka z dodatkiem pieczarek. POLECAM I ŻYCZĘ SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz