środa, 16 lipca 2014

Wakacyjne grilowanie...

Podczas wyjazdu nad morze obowiązkowym punktem był grill. Taka nasza tradycja wyjazdowa. Tym razem zdecydowałam się na coś prostego, a jednocześnie smacznego pełnego aromatu.
Były to ziemniaczki w foli i wieżyczka z cukinii.


                                                                by Alex

WIEŻYCZKA Z CUKINII

Składniki: 1 cukinia, 1 pomidor, 1 cebula, 1/2 czerwonej papryki, 2 łyżki płatków drożdżowych, sól. pieprz.

Cukinię pokroiłam w plasterki grubości ok. 1 cm, przekładałam je pomidorem cebulą i papryką. Każdą warstwę doprawiałam i posypywałam lekko płatkami. Dzięki płatkom całość po upieczeniu miała posmak serowy. Wysokość wieżyczki to 4-5 plastrów cukinii, każdą osobno wieżyczkę kładłam na posmarowanej olejem folii aluminiowej i piekłam na grillu do miękkości.

WYPASIONE ZIEMNIACZKI Z GRILA

Składniki: 10 małych ziemniaków pokrojonych w bardzo cienkie plasterki, 1/2 papryki, duża cebula, szczypiorek, sól, pieprz, 2 duże ząbki czosnku, majeranek, ok 4 łyżki oleju.

Do miseczki wrzuciłam posiekany ząbek czosnku, szczypiorek, pokrojoną paprykę i cebulę, wlałam olej dodałam plasterki ziemniaków i przyprawiłam do smaku. Kładłam na folię aluminiową porcję ok. 4 pełne łyżki zawijałam i piekłam na grillu do miękkości. Wyszło mi 6 paczuszek ziemniaczków.

POLECAM! Zapach i smak zniewalający, a danie proste i nieskomplikowane! SMACZNEGO!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz