środa, 16 lipca 2014

Wakacyjne śniadanko...

Podczas wakacji nad morzem spędzanych w Gąskach nie odpuściłam i jadłospis był wegański. Najprostsze były śniadania składające się z past różnego rodzaju, pieczywa, kawy z mlekiem sojowym i porcji surowizny, ze straganiku warzywnego.
Wersji śniadań było trochę, w pierwszej wersji chciałam pokazać je w jednym wpisie, ale pomyślałam, że będzie tego trochę za dużo i ciężko będzie temat ogarnąć więc pojawi się kilka wpisów tak będzie prościej.
Pora na ŚNIADANKO Z PASTĄ TOFU

by Alex
 
 
 
PASTA TOFU POMIDOROWA
 
Składniki: opakowanie tofu marynowanego, 10 suszonych pomidorów, sól, pieprz, papryka wędzona.
 
Jako dodatki: pomidor, 1/4 żółtej papryki, 1/2 ogórka zielonego, sól, pieprz, grahamka.
 
Pomidory zamoczyłam w gorącej przegotowanej wodzie, następnie odcedziłam i zmiksowała, dodałam tofu pogniecione widelcem i doprawiłam do smaku.
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz