wtorek, 22 lipca 2014

Warzywne spaghetti

Dzisiaj postanowiłam rozpieścić zmysły czymś prostym, mało skomplikowanym, a jednocześnie pysznym. Pomyślałam sobie zjadłabym makaron, miałam cukinię i paprykę i wyszło coś takiego.

                                                                          by Alex

Makaron to zwykłe spaghetti z Biedronki i do tego warzywa.

SPAGHETTI WARZYWNE

Składniki sosu: 2 cukinie średniej wielkości, 4 średnie pomidory, 3 cebule, 2 czerwone papryki, 1 zielona papryka, sól, pieprz, pieprz ziołowy, papryka wędzona, łyżeczka posiekanej natki pietruszki.

Zaczęłam od pokrojenia warzyw: cebulę w piórka, cukinie w ćwiartki, pomidory w kostkę, a paprykę w paseczki. Następnie wrzuciłam do woka na olej cebulę podsmażyłam ją dodałam do niej cukinię, gdy zaczynała nabierać koloru dodałam pomidory i paprykę. Poddusiłam przez kilka chwil i doprawiłam do smaku.
Makaron ugotowałam wg. przepisu na opakowaniu. Na talerzu ułożyłam makaron na niego sporą część warzyw. Całość posypałam natką pietruszki. I tyle proste i lekkie danie na upalny dzień. SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz