wtorek, 22 lipca 2014

Grzanka z tofuczniczą

Niby nic takiego, niby znana i lubiana przez wielu, ale jednak postanowiłam podzielić się zarówno przepisem jak i zdjęciem. We wcześniejszych wpisach pojawił się przepis na tofucznicę dzisiejsza wersja jest nieco inna, ale tak to bywa, jak się gotuje z tego, co się aktualnie ma w domu.

                                                                            by Alex


Dzisiejsza wersja obejmowała dodatek w postaci grzanek upieczonych na grillu elektrycznym.

TOFUCZNICA

Składniki: 1/2 opakowania tofu naturalnego, 1 cebula, 1 pomidor, sól, pieprz, curry, łyżeczka suszonej natki pietruszki.

Cebulę posiekałam w piórka, podsmażyłam na oleju dodałam pomidory poczekałam aż lekko zmiękną. Dodałam rozgniecione widelcem tofu dokładnie wymieszałam z cebulą i pomidorem, doprawiłam do smaku.
Na grillu upiekłam dwie grzanki i "poczęstowałam" je tofucznicą. Takie śniadanko spowodowało lepszy nastrój na cały dzień. Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz