czwartek, 15 stycznia 2015

Zielono mi!

Nabrałam ostatnio ochotę na koktajl ze szpinakiem. Kupiłam szpinak baby i utwierdziłam się w przekonaniu, że szpinak hiszpański nie dorówna naszemu polskiemu. Nie wiem, może ja tak źle trafiłam, ale było dużo liści bardzo twardych, dobrze, że zakładałam miksowanie w koktajlu. Druga część paczki miała powędrować do kotletów, ale zdecydowałam go zmiksować na coś innego.
A tak prezentowała się szklanka pełna zielonej rozkoszy.

                                                                             by Alex

KOKTAJL ZIELONO MI

Składniki: miąższ  z jednej pomarańczy, sok z jednej pomarańczy, 1/2 świeżego ananasa, 1 banan, szklanka wody mineralnej, 3 duże garści szpinaku mniej więcej 1/2 paczki.

Wszystkie składniki zmiksowałam na w miarę gładką masę. Wyszło bardzo smaczne i fajnie wyglądające zielone pyszności.

1 komentarz: