wtorek, 20 stycznia 2015

Śniadaniowy recycling...

Jestem mamą dwójki dzieci, które mają różne zajęcia poza domem od przedszkola, rehabilitacji po zajęcia z plastyki i ceramiki. Dlatego też, w większości przypadków, gdy gotuję robię to na zapas, aby mieć na 2 dni. Potem z tych składników tworzę różne połączenia. I tak było właśnie w tym przypadku, śniadanko powstało z różnych pyszności, które miałam już w lodówce.

                                                                        by Alex

Do śniadania użyłam kotletów jaglanych z pieczarkami, ziemniaków z kapustą kiszoną dodałam do nich pieczarki, a marchewka została pocięta na paski nożykiem do warzyw i podsmażona z curry, papryką, solą i pieprzem.
Bardzo mi się smakowo podoba połączenie ziemniaków, kapusty kiszonej i pieczarek.

Innym przykładem recyclingu domowego jest ten talerz pyszności:

                                                                           by Alex

A mamy na tym talerzu: kotlety jaglane z pieczarkami, pieczarki w ciemnym sosie chili i pastę awokado z pomidorem cebulą i pietruszką.

1 komentarz:

  1. Ja też bardzo często robię takie dania z resztek z kilku dni i czasami może powstać coś naprawdę pysznego ;) A to śniadanie wygląda przepysznie i świetny pomysł na podanie marchewki. Myślałam, że to makaron w sosie pomidorowym :P

    OdpowiedzUsuń