niedziela, 4 stycznia 2015

Sałatka i grzanka z cukinią...

Otworzyłam lodówkę i pomyślałam sobie, mam ochotę na sałatkę i grzaneczkę. Powyciągałam co tam miałam smacznego, dodałam do tego doniczkę sałaty, którą mąż kupił i powstało takie oto dzieło, które znikło szybciej niż myślałam.

                                                                     by Alex

SAŁATKA I GRZANKA Z CUKINIĄ

Składniki: sałatka: 1 mała cebula, kilka gałązek szczypiorku, 1/2 dużego ogórka, żółta papryka, sałata, tofu w zalewie własnej roboty z dodatkami, sól, pieprz, zioła prowansalskie.
                 cukinia do grzanek: 1/2 niedużej cukinii, kilka zielonych oliwek, sos sojowy.

Sałatę porwałam na drobniejsze kawałki, paprykę pokroiłam w paseczki, a ogórka w plastry. Dodałam tofu z jego dodatkami (suszone pomidory, pieczona papryka, cebula) i resztę składników. Wymieszałam, doprawiłam i gotowe.

Cukinię nożykiem do jarzyn ścięłam na paseczki dodałam sos sojowy i oliwki. Następnie odlałam powstała wodę i ułożyłam na grzance. Pychota.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz