czwartek, 15 stycznia 2015

Kolorowe trio na bułeczkę lub chlebek...

Skończyły mi się smarowidła, musiałam sobie coś przygotować, bo jakoś ostatnio na śniadanie częściej jem chleb lub bułkę niż ciepłe śniadanie. Związane jest to z tym, że ranki ostatnio mam szalone i nie mam czasu na gotowanie na świeżo. Postanowiłam zrobić użytek z niezbyt dobrego szpinaku baby, muszę przyznać, że pasta z niego wyszła równie dobra jak koktajl z jego udziałem. Także ze szpinaku, papryki, awokado i jeszcze kilku składników powstało trio kolorowych past.

                                                                       by Alex
                                                                   by Alex

KOLOROWE TRIO PAST

PASTA POMARAŃCZOWA: 1 papryka, 1/2 cebuli, 1/2 puszki cieciorki, pieprz, sól, papryka wędzona.

Paprykę i cebulę drobno pokrojoną poddusiłam na patelni z dodatkiem papryki wędzonej, następnie zmiksowałam z cieciorką i doprawiłam solą i pieprzem.

PASTA AWOKADO: 1 awokado, 1 pomidor, łyżka posiekanej zielonej pietruszki, 1/2 małej czerwonej cebuli, 1 ząbek czosnku, sól, pieprz, przyprawa do masła.

Awokado zgniotłam z przyprawami i czosnkiem. Dodałam drobno pokrojony pomidor i cebulę oraz pietruszkę. Wszystko dokładnie wymieszałam.

PASTA ZIELONA PYSZNOŚĆ: 1/2 opakowania szpinaku baby, 2 ząbki czosnku, 1/2 opakowania cieciorki, sól, pieprz, sos sojowy.

Szpinak poddusiłam na patelni z dodatkiem czosnku i sosu sojowego. Następnie zmiksowałam  z cieciorką i doprawiłam do smaku.

Trzy szybkie pasty gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz