czwartek, 28 maja 2015

Wiosenna zupa...

Bardzo lubię ten czas w przyrodzie, gdy matka natura budzi się do życia. Na drzewach są liście, na owocowych pojawiają się pierwsze owoce, jeszcze zielone, niedojrzałe, ale są zapowiedzią pyszności w terminie późniejszym. A na bazarkach i w sklepach z warzywami i owocami pojawiają się świeże, pysznie pachnące warzywa. Z tych darów powstała moja zupowa propozycja. WIOSENNA ZUPA.

                                                                            by Alex

WIOSENNA ZUPA

Składniki: 1/2 kalafiora, 1 duża kalarepka, 4 młode marchewki, 1 młody seler, , 1/2 pęczka koperku, sól, pieprz, sos sojowy, łyżeczka oliwy z oliwek, liść laurowy, 3 ziarenka ziela angielskiego.

Jarzyny pokroiłam w zależności od jarzynki, niektóre w kostkę, inne w plasterki, a kalafiora podzieliłam na mniejsze różyczki. Wszystko zalałam wodą dodałam przyprawy i gotowałam na małym ogniu do miękkości warzyw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz