piątek, 1 maja 2015

Nerkowce z rzodkiewką i spółką...

Upiekłam wczoraj chleb zmieniający życie wg Jadłonimii. Dzisiaj zaserwowałam go na śniadanie w towarzystwie serka z nerkowców i pysznego pomidora, który smakował jak te w sezonie. Oto moje dzieło z rana:

                                                                     by Alex


Przepis na chlebek podałam w poprzednim poście tak więc teraz przybliżę mój pomysł na serek z nerkowców.

NERKOWCE Z RZODKIEWKĄ I SPÓŁKĄ

Składniki: 50 g nerkowców moczonych przez noc, 3 duże rzodkiewki, łyżka posiekanego szczypiorku, łyżeczka posiekanego koperku, łyżka rzeżuchy, łyżka kiełków rzodkiewki, sól. pieprz.

Nerkowce zmiksowałam z dodatkiem 2 łyżek gotowanej wody, dodałam pokrojoną w drobną kosteczkę rzodkiewkę i resztę składników. Doprawiłam do smaku solą i pieprzem. W połączniu z chlebkiem smakowało obłędnie. Polecam!

I jest jeszcze jedna korzyść z takiego śniadania jest sycące, więc można na dobre parę godzin zapomnieć o jedzeniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz