piątek, 29 maja 2015

A'la risotto i warzywny miszmasz...

Nie wiem co się dzieje, ale od pewnego czasu mam problemy ze spaniem. Budzę się średnio o 4:30. Dzisiaj pobiłam rekord obudziłam się o 3:45 i miałam już po spaniu. Dodatkowo od kilku dni męczy mnie mega katar. Postanowiłam więc wstać. Zrobiłam sobie herbatkę i przeszłam do przeglądu neta, fejsa, wiadomości itd. W pewnym momencie około 6:00 zaczęłam mieć ochotę na jakieś małe co nie co w ramach śniadania. Pomyślałam sobie ograniczać się nie będę robię śniadanio obiad. Tak powstało a'la risotto z cebulą i szczypiorkiem oraz do tego miszmasz warzywny.

                                                                    by Alex

A'LA RISOTTO Z CEBULKĄ I SZCZYPIORKIEM I WARZYWNY MISZMASZ

Składniki: 1 szklanka ryżu na risotto, 2 cebule, pęczek szczypiorku, 1 papryka, 1 cukinia, 2 pieczarki duże, 2 pomidory, sól, pieprz, papryka wędzona, 3 ząbki czosnku.

Na patelni podsmażam drobno pokrojoną cebulę, dodaję ryż, następnie wszystko zalewam domowym bulionem warzywnym. Gotuję na małym ogniu dolewając bulion.
Warzywa kroję w paseczki zaczynam od podsmażenia cebuli z pieczarkami, następnie dodaję pomidory. Gdy puszczą sok wrzucam cukinię i czosnek. Na końcu dodaję żółtą paprykę i duszę kilka minut. Moja propozycja podania na zdjęciu, można także podać wymieszane razem ze sobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz