czwartek, 21 maja 2015

Słodki podwieczorek...

Wczoraj robiłam krokiety i zostało mi kilka naleśników. Postanowiłam z nich zrobić coś pysznego, słodkiego, aby rozpieścić zmysły w ten pochmurny dzień. Wyszło przepysznie.

                                                                     by Alex

NALEŚNIKI

Przepis podstawowy: 2 szklanki wody gazowanej, 2 szklanki mleka sojowego, 3 szklanki mąki, 50 ml oleju rzepakowego, szczypta soli.

Wszystkie składniki wymieszałam ze sobą, odstawiłam na 15 minut. Następnie na patelni do smażenia naleśników smażyłam na złoty kolor.

PODWIECZOREK to podduszony banan z 8 truskawkami i sokiem z jednej pomarańczy. Następnie do naleśnika lekko podgrzanego dałam owoce, na górę naleśnika również, a całość polałam powstałym sosem. Jako dodatek wystąpiły rodzynki i syrop daktylowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz