piątek, 1 maja 2015

Lekka, zielona zupa....

Robiąc zakupy wpadłam na pomysł kupienia selera naciowego. Zapomniałam, że go nie lubię. Leżał sobie tak i mnie denerwował, bo coś tam w ramach oswajania selera chciałam z niego zrobić, ale jak przyszło co do czego zrezygnowałam. Nie lubię jednak marnować jedzenia więc wpadłam na pomysł, aby połączyć go z brokułami i zrobić z tego zupę krem. Muszę przyznać, że efekt końcowy mnie pozytywnie zaskoczył. Zupa była bardzo dobra i nawet nie czułam jakoś mocno selera.
Zwykle do zup kremów podaję grzanki, ale tym razem podałam z macą. Maca się sprawdziła, polecam ją jako dodatek.

                                                                         by Alex

                                                                     by Alex

ZUPA BROKUŁOWO SELEROWA

Składniki: 1 opakowanie selera naciowego, 1 opakowanie mrożonych brokułów, sos sojowy, sól, pieprz, pęczek koperku, chili.

Wszystkie składniki podsmażyłam na patelni, przełożyłam do garnka zalałam wodą tak, aby ledwo zakryła składniki zupy, doprawiłam i gotowałam aż warzywa zmiękły. Zmiksowałam na gładką masę, doprawiłam. Podawałam z macą.

1 komentarz: