niedziela, 31 maja 2015

Obiadek wiosenny...

Była zupa wiosenna z pysznościami jakie oferują obecnie warzywniaki, a wczoraj obiad składający się z naszych polskich, młodych ziemniaków i z młodej kapusty po mojemu. Przepis jest zweganizowany, taką kapustę robiła moja Babcia od zawsze tyle że w wersji nie wegańskiej.
Oto efekty mojego gotowania:

                                                                   by Alex

Ziemniaczki z koperkiem i oliwą - na patelni podgrzana lekko oliwa dodany koperek i w tym wymieszane ziemniaki.

KAPUSTA MŁODA

Składniki: główka młodej kapusty, pęczek młodej marchewki, dwa pomidory, 1/2 pęczka koperku, sól, pieprz, ziele angielskie.

Kapustę drobno pokroiłam w paseczki, marchewkę w talarki, pomidora w kostkę. Zaczęłam od podsmażenia kapusty na oleju do tego dodałam marchewkę. Po chwili duszenia wrzuciłam pomidory, przyprawy i posiekany szczypiorek. Wszystko dusiłam do miękkości.

Kalafior ugotowałam na parze i posypałam koperkiem.

KOTLETY Z KOPERKIEM to 1/2 opakowania granulatu sojowego zalane wrzątkiem odsączone z wody. Przyprawione solą, pieprze, papryką wędzoną i posiekanym koperkiem. Jako sklejacz łyżka mąki z ciecierzycy, łyżka zaparzonych płatków owsianych. Wszystko razem zmieszane obtoczone w bułce tartej. Smażyłam na rozgrzanej patelni na złoto.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz