niedziela, 4 września 2016

Kolorowe śniadanie

Mówi się, że człowiek je również oczami. Ja dzisiaj obudziłam się we wspaniałym nastroju, nastrój taki mam od wczorajszej wizyty w Przystani Ocalenie. Wspaniałe miejsce pełne cudownych Ludzi i Zwierząt. Miejsce, gdzie człowiek przestaje myśleć o swoich problemach większych lub mniejszych. Gdy podchodzi do ciebie Urbaś koń spracowany i wyniszczony, po strasznych przeżyciach, a mimo to pragnie kontaktu z człowiekiem, pragnie przytulenia to uśmiech sam się pojawia na twarzy.
W tym dobrym nastroju przygotowałam śniadanko kolorowe, proste i pyszne. Kus kus  z jarzynami. Niby nic takiego, ale po takim śniadaniu lepiej na duszy.

                                                                        by Alex

Składniki tego śniadania to kasza kus kus i mieszanka warzyw powstała z podduszenia młodej cebulki, pieczarek, cukinii zielonej i żółtej, papryki czerwonej i pomarańczowej, ciecierzycy, szczypiorku i zielonej pietruszki. Pyszne i mega szybkie. Chyba więcej czasu zabrało mi krojenie warzyw niż ich duszenie. Polecam, smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz