sobota, 17 września 2016

Eksperyment.

Staram się unikać nazw kojarzących mi się z mięsnymi potrawami, dlatego mój eksperyment to dla mnie kasza z czarną fasolą, ale wg pewnej osoby kaszanka jak nic. Smakiem i wyglądem. Ja nie mam porównania, bo nigdy nie jadłam kaszanki. Kasza z czarną fasolą jednak mnie smakowała bardzo.

                                                                         by Alex

Gdy zakiełkował mi pomysł na taką kaszę poszperałam w necie i znalazłam kilka przepisów jedne prostsze inne bardziej skomplikowane. Ja jednak postanowiłam zrobić najprostszą wersję. Czyli:

KASZA Z CZARNĄ FASOLĄ

Składniki: pół szklanki kaszy gryczanej, puszka czarnej fasoli, dwie cebule,sól, pieprz, majeranek, wędzona papryka.

Kaszę ugotowałam, cebulę pokroiłam w piórka i podsmażyłam na złoto, fasolę rozgniotłam widelcem następnie wszystkie składniki połączyłam razem i podsmażyłam. Podałam z grzankami i ogórkiem kiszonym.

2 komentarze:

  1. wygląda jak prawdziwa i pewnie równie smaczna co i ta 'tradycyjna' :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda jak prawdziwa i pewnie równie smaczna co i ta 'tradycyjna' :D

    OdpowiedzUsuń