środa, 28 września 2016

Barszcz z czarną fasolą

Kupiłam piękne, świeże buraki celem zrobienia z nich kotletów, jednak jak to często bywa zmieniłam zdanie i zrobiłam barszcz. Był to strzał w setkę. Nawet nie widziałam, że miałam aż taką ochotę na barszcz. Tym razem jednak nie był to pikantny krem z chrzanem, a coś na wzór barszczu ukraińskiego oczywiście na mój sposób.

                                                                      by Alex

W skład barszczu weszły:
  • 100 g czarnej fasoli (po ugotowaniu)
  • 4 średnie buraki
  • 2 marchewki
  • kawałek selera
  • duża pietruszka
  • kawałek pora
  • koperek
  • 2 pomidory
  • sól, pieprz, ziele angielskie, liść laurowy, sok z cytryny, sos sojowy
Wszystkie warzywa pokroiłam poddusiłam na oliwie z oliwek dodałam przyprawy i zalałam wodą. Gotowałam do miękkości jarzyn, w czasie gotowania dodałam część koperku, dwie kostki mrożonego rosołku wege i koperek oraz fasolę. Pozdawałam posypane koperkiem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz