środa, 11 maja 2016

Wisna ach to ty.

Uwielbiam ten czas. W sklepach coraz więcej świeżych, pachnących warzyw. Można wybierać aż ślinka cieknie. Niektóre jak o mówią niektórzy jeszcze nie do jedzenia bo na chemii totalnej, ale jest już wiele, którym można zaufać. Ziemniaki w przepisach wprawdzie nie polskie, choć bardzo dobre i czasem można się skusić czekając na nasze polskie pyszne. Ostatnio znowu eksperymentuję i z tego eksperymentowania powstała śmietana z nerkowców. Była pyszna i szczerze mówiąc bardziej mi smakuje niż sojowa. Oto moje wiosenne propozycje.

                                                                 by Alex

Ziemniaczki z koperkiem lekko polane kokosowym olejem do tego sojowe kotlety i mizeria z dodatkiem śmietany z nerkowców.

ŚMIETANA Z NERKOWCÓW

Składniki: opakowanie nerkowców, przegotowana woda, sól, sok z cytryny.

Nerkowce namoczyłam na noc, następnie odcedziłam z wody. Wsypałam do blendera, dodałam kilka kropel soku z cytryny, szczyptę soli i powoli dodawałam wodę przegotowaną. Dolewałam powoli, aby uzyskać gęstość odpowiednią. Do niektórych dać potrzebna jest gęstsza a do innych rzadsza.

                                                                           by Alex

A tutaj mamy pyszną mizerię z koperkiem i śmietaną z nerkowców, do tego młode ziemniaki z koperkiem, kotlety sojowe i moją uwielbianą kalarepkę z marchewką na gęsto doprawioną koperkiem solą i pieprzem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz