wtorek, 31 maja 2016

Pieczarka, szpinak, ser wegański - PYCHOTA

Od kilku dni zalegał mi szpinak w liściach w lodówce. Miałam na niego pomysł, ale czasu brakowało, bo wiecznie coś. Dzisiaj się zawzięłam i zrobiłam sobie pieczarki ze szpinakiem i serem z ziemniaka. Całość prezentowała się tak:

                                                               by Alex

Pół opakowania szpinaku poddusiłam na patelni z odrobiną sosu sojowego i z czosnkiem. Pieczarki poddusiłam w woku, aby zmiękły. Do gotowych pieczarek wsadziłam szpinak a na górę ser z ziemniaka.

SER Z ZIEMNIAKA

Składniki: 2 ziemniaki, 1 marchewka, 40 g płatków drożdżowych, 20 ml oleju, 1 ząbek czosnku, płaską łyżeczkę papryki wędzonej, płaską łyżeczkę papryki słodkiej, sól, pieprz.

Ziemniaki z marchewką gotuję do miękkości następnie jeszcze gorące miksuję z resztą składników na jednolitą masę.

1 komentarz:

  1. Kusząca propozycja :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń