niedziela, 5 czerwca 2016

Niedzielna rozpusta.

Za oknem słonko na zmianę z burzami i deszczem. W czasie wyczekiwania na rozjaśnienie i wypad na Piknik z z okazji Dnia Dziecka pojawił się pomysł na ziemniaki młode z piekarnika. Powstały do tego dwa sosy i sałatka całość prezentowała się tak:
                                                                       by Alex

Ziemniaczki to młode ziemniaki pokrojone na osiem części. W dużej misce wymieszałam trochę oleju chili i oliwy z oliwek do tego dodałam sól, pieprz, tymianek, rozmaryn, bazylię i paprykę wędzoną oraz ząbek czosnku. Wrzuciłam ziemniaki i dokładnie wymieszałam. Piekłam w piekarniku w temp. 200 stopni.
Ziemniaki podałam z dwoma sosami: sos koperkowy to połączenie majonezu wegańskiego z mleka sojowego i koperku. Natomiast sos czerwony to pieczona papryka i bakłażan z dodatkiem garam masali, soli, pieprzu i wędzonej papryki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz