czwartek, 26 maja 2016

Wiosenny obiad!

Wiosenny obiad to oczywiście kapusta, kalarepka, marchewka i ziemniaki. Wprawdzie ziemniaki nie polskie, ale całkiem dobre i raz na jakiś czas można zjeść. Uwielbiam takie obiady. Przypomina mi się dzieciństwo. Z tą różnicą, że mój jest w wersji wegańskiej, a jako dziecko miałam wersję wegetariańską, choć rodzina jadła mięso ja zawsze byłam inna i nie miałam na nie ochoty. Dzisiaj w obiadku pojawił się kotlet sojowy. 

                                                          by Alex

KAPUSTA MŁODA

Kapustka to poszatkowana młoda kapusta podsmażona z marchewką, pomidorem, koperkiem doprawiona solą i pieprzem. 

KALAREPKA  Z MARCHEWKĄ

Ta pyszność powstała z połączenia kalarepki i marchewki podduszonych razem z dodatkiem rosołku wegańskiego. Przyprawiłam wszystko solą i pieprzem i lekko zaklepałam mąką. 

KOTLETY SOJOWE 

Kotlety namoczyłam w rosołku, panierowałam w bułce tartej, a jako sklejająca masa wystąpiła gęsta mieszanka wody, przypraw i mąki. 

1 komentarz: