czwartek, 26 maja 2016

Kasza, botwinka obiad mój.

Propozycja obiadowa pyszna i zdrowa. Uwielbiam botwinkę. W połączeniu z kaszą i kotletem buraczanym to dla mnie istna ambrozja.

                                                                      by Alex

Kaszę orkiszową podałam z dodatkiem szczypiorku, do tego botwinka podduszona z papryką z dodatkiem soli, pieprzu i koperku.

KOTLETY BURACZANE 

Kotlety powstały z połączenia kaszy jaglanej, startych młodych buraczków, koperku, szczypiorku. Doprawiłam je papryką słodką, papryką wędzoną, solą, pieprzem, curry, a zagęściłam mąką z ciecierzycy, płatkami drożdżowymi i siemieniem lnianym. Uformowałam kotleciki i upiekłam w piekarniku.

Uwielbiam z tych kotletów robić sobie przekąskę. Wtedy przekrawam je na pół dodaję pomidora i przekąska gotowa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz