środa, 11 maja 2016

Chleb orkiszowy i pasta pieczarkowa

Za chwilę minie rok od momentu kiedy zaczęłam regularnie piec domowy chleb na zakwasie. Eksperymentowałam  z mąkami, składnikami i dodatkami. Jednak najbardziej smakuje mi chleb pszenno-orkiszowy z ziarnami, tym razem podałam go z pastą z pieczarek i tofu.

                                                                         by Alex
                                                                  by Alex

PASTA PIECZARKOWA

Składniki: 1/2 kostki tofu, 5 pieczarek, łyżka koperku, sól, pieprz, szczypiorek.

Pieczarki podsmażyłam na patelni z dodatkiem sosu sojowego, następnie zmiksowałam je z tofu. Doprawiłam do smaku.

Fantastycznie smakuje z rzodkiewką i szczypiorkiem jak również z ogórkiem małosolnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz