niedziela, 29 maja 2016

Niedzielny zawrót głowy

Jak już w którymś poście wspominałam zakochałam się ostatnio w kaszy orkiszowej. I ta właśnie kasza była jednym ze składników mojej dzisiejszej propozycji śniadaniowej. Połączyłam ją z warzywami i wyszła bardzo pyszna propozycja śniadaniowa.

                                                                  by Alex

W skład tego śniadania weszły następujące składniki:
  • połowa dużej cukinia
  • 2 cebule
  • 2 pomidory
  • papryka żółta
  • 3 garści liści szpinaku 
  • 4 pieczarki
  • sól, pieprz, garam masala, curry, wędzona papryka
  • jeden woreczek kaszy orkiszowej 
Wszystkie składniki pokroiłam w drobną kostkę następnie podsmażyłam w woku. Na koniec jak jarzyny oddały z siebie nieco wody dodałam kaszę i posypałam koperkiem i śniadanie w kilka chwil gotowe.

Ja ostatnio w lodówce zawsze mam ugotowaną kaszę kub ryż, tak aby na ciepłe śniadanie nie trzeba było tych składników gotować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz