niedziela, 4 września 2016

Boczniaki z tzatzikami

Znowu zacznę wpis od kocham. Ale co mam na to poradzić, że kocham boczniaki jak wiele innych pyszności. Od momentu gdy znalazłam swój sposób na panierowanie, panierowane grzyby czy cukinia wróciły do łask. Tym razem boczniaki z tzatzikami.

                                                                     by Alex

Tzatziki to tofu zmiksowane z dodatkiem wody dla lepszego miksowania, soli pieprzu i czosnku. Na koniec dodałam startego ogórka zielonego.

Boczniaki przyprawiłam solą, pieprzem, wędzoną papryką. Z mąki, wody i przypraw przygotowałam ciasto o gęstości śmietany. Obtaczałam boczniaki w tej masie następnie w bułce tartej i smażyłam na patelni.

Jako dodatek sałatka z pomidora, rzodkiewki, papryki i szczypiorku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz