niedziela, 14 czerwca 2015

Wegański fast food czyli szybko, posto i smacznie...

Wczoraj na kilka chwil odwiedziła nas moja Kuzynka. Mieszka daleko, więc kontakt jedynie dzięki wytworom techniki mamy. Gdy zadzwoniła, że blisko nas ma imprezę firmową i wpadnie od razu zaznaczyła, że chce spróbować coś z tych pyszności, które pokazuję na Facebook. Postanowiłam obdarować ją bochenkiem chleba na zakwasie i poczęstować ją wegańskim burgerem.

                                                               by Alex

Padło na burgery buraczane jednak tym razem przygotowane inaczej czyli nie pieczona na patelni, na tłuszczu, a w piekarniku. I muszę przyznać rację tym, którzy namawiają do pieczenia burgerów w piekarniku, mają rację są pyszne i lżejsze niż te smażone.

A więc BURGERY BURACZANE to: 3 buraczki z botwinki, kilka łyżek ugotowanej kaszy jaglanej, duża łyżka posiekanej zielonej pietruszki, cebula podpieczona na złoto i przyprawy: sól, pieprz, kumin rzymski, papryka wędzona. Do zagęszczenia użyłam 1 łyżkę mąki z ciecierzycy i 1 łyżkę bułki tartej. Wszystko wymieszałam uformowałam burgery, które piekłam w piekarniku razem z bułkami drożdżowymi. Przepis można na nie znaleźć tutaj: bułki do burgerów . Bułki są pyszne lekkie i mięciutkie.
Jako dodatki wystąpił ketchup, musztarda, ogórek małosolny i sałata masłowa. Mega wypas możecie mi wierzyć na słowo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz