piątek, 5 czerwca 2015

Resztkowe śniadanie...

Resztkowe śniadanie, bo powstało z tego co w lodówce znalazłam. Miałam w niej dosłownie 1/4 papryki czerwonej, 1/4 sera naturalnego tofu, 4 młode ziemniaczki z wczorajszego obiadu, i 1/2 cukinii, garść ciecierzycy i łyżeczkę koperku i szczypiorku. Pomyślałam co by na śniadanie i wyszło mi coś takiego:

                                                                   by Alex

Jak widać słonko już od wczesnych minut ranka grzeje ślicznie.

Śniadanko powstało w następujący sposób:

  • cukinia i tofu zostały zamarynowane przez 10 minut w ciemnym sosie chili, obtoczone następnie w bułce tartej i upieczone na złoto
  • ciecierzyca podsmażona z cebulką, papryką i szczypiorkiem
  • ziemniaczki podsmażyłam na oliwie z cebulą i koperkiem
I to byłoby na tyle. Pychości, polecam i to nie tylko na śniadanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz