niedziela, 14 czerwca 2015

Lekka kolorowa kolacja...

Co tu dużo mówić, wieczorkiem lekko i kolorowo.

                                                                       by Alex

Na talerzu mamy moje ulubione klepki wprawdzie sklepowe, ale dobre bez chemii, na nich pasta z ciecierzycy z suszonymi pomidorami i ziołami prowansalskimi. Sałatka to sałata masłowa, papryka czerwona, pomidor malinowy, zielony ogórek, zielone oliwki, sól, pieprz, oliwa z oliwek.

Nie wiem ile w tym prawdy, ale wyczytałam ostatnio w jednej z gazet rozdawanych w aptekach, że aby połączenie ogórka zielonego i pomidora nie było dla nas szkodliwe wystarczy dodać oliwę z oliwek. I tak zrobiłam, choć ogórka zmieszanego z pomidorem jadłam razem od zawsze, nie czułam, żeby mi coś było po tym połączeniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz