czwartek, 4 czerwca 2015

Pasta jaglana z pieczarkami...

Mam kilka  ulubionych składników dań, które przyrządzam, jednym z nich są pieczarki. Mogę je jeść w każdej postaci o każdej porze. Z zamiłowania do nich powstała kolejna propozycja pasty, tym razem z udziałem kaszy jaglanej.

                                                                       by Alex

                                                                     by Alex

PASTA JAGLANA Z PIECZARKAMI

Składniki: 1/2 szklanki kaszy jaglanej, 4 duże pieczarki, 1 duża cebula, 2 gałązki cebulki ze szczypiorkiem, majeranek, sól, pieprz.

Kaszę ugotowałam na sypko, pieczarki drobno pokroiłam i podsmażyłam na złoto, dokładni tak samo zrobiłam z cebulą. Następnie zmiksowałam kaszę, trochę oleju, część pieczarek i cebuli. Gdy masa była w miarę gładka wymieszałam ją z przyprawami i z resztą pieczarek i cebuli. Wyszła przepyszna pachnąca cebulą, majerankiem i pieczarkami pasta do chleba.

W roli chleba chleb mieszany z siemieniem lnianym na zakwasie wszystko domowej roboty. Przepis można znaleźć tutaj - Chleb...

Jedynie ogórek ze sklepu bo ja dopiero podejmę próby zrobienia własnych kiszonych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz