sobota, 1 listopada 2014

Wypasione śniadanko...

Lubię śniadania na ciepło, to kolejna z moich propozycji. Prosta i szybka w przygotowaniu. Wykorzystałam kotlety sojowe, które upiekłam dzień wcześniej.

                                                                      by Alex

Kotlety sojowe pochodzą z dnia poprzedniego, a przepis na nie można znaleźć w poprzednim poście. Pokroiłam je w paski i podsmażyłam. Dodatkiem do nich był pomidor i pieczarki duszone.
Mąż kupił mi z gospodarstwa pyszne pachnące pieczarki postanowiłam tylko lekko je poddusić z cebulą, aby nie straciły swojego naturalnego smaku.

DUSZONE PIECZARKI

Składniki: 4 duże pieczarki, 1/2 dużej cebuli, garść posiekanej zielonej pietruszki, sól, pieprz.

Cebulę kroję w piórka, pieczarki w plastry wszystko podduszam w woku z dodatkiem przypraw. Na koniec dodaję pietruszkę i gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz