wtorek, 18 listopada 2014

Na wieczorny mały głodek...

Ostatnimi czasy bardzo spodobało mi się mieszanie weganizmu z surowym jedzonkiem. Wprawdzie nie dla mnie same surowe, za bardzo lubię smak mojego domowego chleba czy ciemnego makaronu z jarzynami, jednak w momentach głodu sięgam po surowe i soczyste warzywa i owoce. I oto przedstawiam jeden z takich banalnych pomysłów, po zjedzeniu którego wróciła energia i uśmiech.

                                                                   by Alex

SAŁATKA Z PIECZARKAMI

Składniki: 2 garści mieszanki sałat, garść kiełków rzodkiewki, 2 pomidory, 2 pieczarki, sól, pieprz, sos sojowy, oliwa z oliwek.

Pieczarki obrałam i pokroiłam w plastry, dodałam sos sojowy i oliwę z oliwek, odstawiłam na pięć minut. W misce wymieszałam sałatę, pokrojone pomidory, kiełki i pieczarki. Lekko posoliłam i dodałam pieprzu do smaku. Gotowe w 5 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz