poniedziałek, 10 listopada 2014

Słodki podwieczorek...

Ze słodkości najczęściej w naszym domu ostatnio pojawiają się rogaliki z domowym dżemem. Tym razem postanowiłam zrobić coś innego. Tartaletki z musem czekoladowym.

                                                                        by Alex


TARTALETKI Z MUSEM CZEKOLADOWYM

Składniki ciasta: 1,5 szklanki mąki, 1/3 szklanki oleju, 1/4 szklanki syropu smakowego lub wody

Składniki musu: 2 banany, 1 avocado, 2-3 łyżki karob

Składniki ciasta wymieszałam, wykleiłam nim wysmarowane olejem formy tartaletek i piekłam ok. 20-30 minut w temp. 175 stopni.

Składniki musu zmiksowałam na gładką masę i wyłożyłam nią ostudzone tartaletki.

Do tego kubek dobrej kawy z mlekiem sojowym. A obok tartaletki pokrojona gruszka w syropie. Pisałam o tych gruszkach przy okazji opisywania moich zapraw. Gruszki wyszły fenomenalnie. Pachną goździkiem i cytryną. Pyszności.

1 komentarz: