sobota, 4 października 2014

Śniadaniowe tofu...

Odkryłam dzisiaj, że w lodówce mam wędzone tofu z datą ważności do dziś. Pomyślałam sobie zrobię tofu smażone na obiad. Ale na obiad mam jeszcze porcję placków, więc zdecydowałam się na śniadaniowe tofu z dodatkami.

                                                                  by Alex

ŚNIADANIOWE TOFU

Składniki: opakowanie tofu wędzonego, curry, pieprz ziołowy, bułka tarta.

Tofu przekroiłam na pół, posypałam przyprawami, obtoczyłam w bułce tartej i smażyłam na złoto.

Do tego podałam grzanki z 2 kromek bułki podpieczone na patelni i wczorajszy chutney paprykowo-pomidorowy czyli podduszone ze sobą na patelni: cebula, pomidory i papryka doprawione na ostro.

Pyszne i aromatyczne śniadanie w kilka chwil. Polecam!

Dopadło mnie po tym śniadaniu mega pozytywne nastawienie do dnia i idę to nastawienie spożytkować na sprzątanie sobotnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz