środa, 22 października 2014

Cukinia na maksa...

Zainspirowana daniem z cukinii podanym na I Tyskiej Wegańskiej Kuchni Społecznej postanowiłam zrobić coś podobnego. Wyszło przepyszne, lekkie i aromatyczne danie. A wyglądało tak:
                                                                         by Alex

DŁUGA CUKINIA

Składniki: "pesto" z pietruszki, 1 pomidor, 1 mała cukinia, ok 10 czarnych oliwek, sos sojowy.

Cukinię obrałam obierakiem do warzyw tworząc coś na wzór makaronu, wymieszałam z pesto. Następnie połączyłam z  pokrojonymi pomidorami i oliwkami. Lekko posoliłam.

"PESTO" Z PIETRUSZKI

Składniki: ok. 50 g orzechów nerkowca, pęczek pietruszki zielonej, oliwa z oliwek, łyżka soku z cytryny, sól, ząbek czosnku, pieprz.

Wszystkie składniki zmiksowałam na lejącą masę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz